Wyprzedaż

Dzisiaj taki króciutki post,niedługo wracam do domu i zabiorę się za pisanie porządnych postów.
Chciałam was zaprosić do zakładki Sprzedam/wymienię wstawiłam tam parę rzeczy,może ktoś będzie zainteresowany kupnem.
Jeżeli chodzi o wysyłkę,będzie ona zależeć od liczby rzeczy.
Nie pisałam ceny każdej rzeczy one będzie ona w granicach paru złoty.
Stan ubrań jest dobry i bardzo dobry,a buty ,wiem że nie każdy lubi chodzić w używanych ale wystawiłam tylko te które miałam na sobie raz,albo kilka razy.Wiecie jak się kupuje przez internet buty mogą być za małe za duże,a ja czasami już nie miałam siły bawić się w odsyłanie ,szczególnie gdy koszt wysłanie butów z powrotem do sklepu był nieopłacalny.

Tak więc zapraszam :)


Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Vegan curly hair , Blogger