DIY-jak błyskawicznie nawilżyć paznokcie i skórki

Dzisiaj przychodzę do was z kolejnym postem z serii DIY.
Dzisiaj napiszę wam jak ja radzę sobie z suchymi paznokciami i suchymi skórkami nie mając przy sobie kremu.


Wystarczy tylko:

-pomadka nawilżająca do ust


Ja używam Alterry,która zostanie chyba moją ulubiona pomadką,świetnie nawilża paznokcie,skórki i usta.

I co robimy? Wystarczy ,że przesmarujemy te suche miejsca,ja dodatkowe kiedy się spieszę to rozsmarowuje tą pomadkę,dokładnie.

U mnie ten sposób świetnie radzi sobie z suchymi paznokciami,szczególnie po użyciu zmywacza do paznokci jak i również skórkami.


A wy jak radzicie sobie z suchymi paznokciami czy skórami ,stawiacie na zwykłe kremy nawilżające czy jednak macie swoje dziwactwa ?



Pozdrawiam  Natalia


Jutro opublikuje wyniki rozdania  :)

20 komentarzy:

  1. Nigdy nie próbowałam :) wykopię jakąś pomadkę do ust i spróbuję :))

    OdpowiedzUsuń
  2. ja moczę paznokcie w wodzie z cytryną + parę kropel olejku kokosowego - doskonałe nawilżenie i zmiękczenie gwarantowane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Polegam genialny wynalazek - oliwka do skórek. W tym momencie umknęła mi nazwa, ale są sądzę różne rodzaje mi można je kupić wszędzie. Po pomalowaniu paznokci nakładacie warstwę oliwki (jest w takim opakowaniu jak lakier) i na drugi dzień paznokcie wyglądają jak po wizycie i manicurzystki. Skórki są nawilżone i nie odstają - fantastyczne! Polecam gorąco, poleciła mi to manicurzystka:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałam na jakimś filmiku na youtube,ale nigdzie nie mogę znaleźć jej w mojej mieście

      Usuń
  4. Ja mam oliwkę do skórek z witaminą E z Czterech Pór Roku. Była w gratisie do balsamu, nie wiem czy można kupić ją normalnie, ale działa cuda.

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam ogólnie, że olejowanie paznokci duuużo daje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kiedyś próbowałam olejem rycynowym,ale chyba jestem za leniwa

      Usuń
  6. pierwsze słyszę ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nigdy wcześniej nie spotkałam tego na innych blogach

      Usuń
  7. Nie znałam wcześniej takiego sposobu. Ja nakładam olej na paznokcie i dodatkowo mam krem nawilżający do skórek.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy pomysł.Muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Każdy pomysł wart jest sprawdzenia, ten też :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Vegan curly hair , Blogger