DIY-jak błyskawicznie nawilżyć paznokcie i skórki

Dzisiaj przychodzę do was z kolejnym postem z serii DIY.
Dzisiaj napiszę wam jak ja radzę sobie z suchymi paznokciami i suchymi skórkami nie mając przy sobie kremu.


Wystarczy tylko:

-pomadka nawilżająca do ust


Ja używam Alterry,która zostanie chyba moją ulubiona pomadką,świetnie nawilża paznokcie,skórki i usta.

I co robimy? Wystarczy ,że przesmarujemy te suche miejsca,ja dodatkowe kiedy się spieszę to rozsmarowuje tą pomadkę,dokładnie.

U mnie ten sposób świetnie radzi sobie z suchymi paznokciami,szczególnie po użyciu zmywacza do paznokci jak i również skórkami.


A wy jak radzicie sobie z suchymi paznokciami czy skórami ,stawiacie na zwykłe kremy nawilżające czy jednak macie swoje dziwactwa ?



Pozdrawiam  Natalia


Jutro opublikuje wyniki rozdania  :)

20 komentarzy:

  1. Nigdy nie próbowałam :) wykopię jakąś pomadkę do ust i spróbuję :))

    OdpowiedzUsuń
  2. ja moczę paznokcie w wodzie z cytryną + parę kropel olejku kokosowego - doskonałe nawilżenie i zmiękczenie gwarantowane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Polegam genialny wynalazek - oliwka do skórek. W tym momencie umknęła mi nazwa, ale są sądzę różne rodzaje mi można je kupić wszędzie. Po pomalowaniu paznokci nakładacie warstwę oliwki (jest w takim opakowaniu jak lakier) i na drugi dzień paznokcie wyglądają jak po wizycie i manicurzystki. Skórki są nawilżone i nie odstają - fantastyczne! Polecam gorąco, poleciła mi to manicurzystka:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałam na jakimś filmiku na youtube,ale nigdzie nie mogę znaleźć jej w mojej mieście

      Usuń
  4. Ja mam oliwkę do skórek z witaminą E z Czterech Pór Roku. Była w gratisie do balsamu, nie wiem czy można kupić ją normalnie, ale działa cuda.

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam ogólnie, że olejowanie paznokci duuużo daje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kiedyś próbowałam olejem rycynowym,ale chyba jestem za leniwa

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Ja nigdy wcześniej nie spotkałam tego na innych blogach

      Usuń
  7. Nie znałam wcześniej takiego sposobu. Ja nakładam olej na paznokcie i dodatkowo mam krem nawilżający do skórek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo A jaki masz ten krem do skórek > ?

      Usuń
  8. Ciekawy pomysł.Muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Każdy pomysł wart jest sprawdzenia, ten też :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Vegan curly hair , Blogger