Wyniki rozdania !!

Na wstępie chciałabym podziękować wam wszystkim za to że jesteście :).Cieszę się że mam dla kogo pisać,każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny.Cieszę się,że czytacie moje wypociny,że doradzacie mi.

Naprawdę wam dziękuje :)




Przechodząc do tematu posta czyli wyników:
Mam nadzieje,że nikt po ogłoszeniu wyników nagle mnie nie zostawi.


Przechodząc do sedna sprawy :


Pierwsze rozdanie:






Wygrywa:

zivadavis16@gmail.com




Drugie rozdanie 



Wygrywa:

tadatada12345@gmail.com



Ale tak jak napisałam będą dwie nagrody niespodzianki:

Wędrują one do :

alaurbaniak1@gmail.com

 kasianowak610@gmail.com







Tak więc gratuluje wam wygranej ,już piszę do was emalia,dziękuje wszystkim za udział :)







Pozdrawiam

31 komentarzy:

  1. Ja Cię nie zostawię :) Jesteś moją pierwszą obserwatorką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zwyciężczyniom :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Vegan curly hair , Blogger