O moim wypadaniu-pytanie do was

Dzisiaj taki króciutki post ,bo za chwilę wybieram się do fryzjera.(mam nadzieje,że się dostane)
A mianowicie jeżeli czytaliście mój wczorajszy post to wiecie ,że postanowiłam zmienić pielęgnacje włosów a dokładniej mam zamiar kupić szampon aloesowy i znalazłam w aptece internetowej starą wersje Jantaru i zobaczyć czy zdają one u mnie rezultaty.

I jeszcze jedno szukając tego aloesowego szamponu tak sobie myślałam ,że to moja pielęgnacja włosów mogła w jakimś stopniu przyczyniła się do wypadania ich i doszłam do faktu,że jedyne co zmieniłam w pielęgnacji to stosowałam szampon z PO odżywczy i to może on zaszkodził moim włosom jednak stosowałam też drożdżową maseczkę.

Ale moja mama powiedziała,że jej ostatnio też trochę więcej włosów wypada a od jakiegoś czasu stosuje też ten sam szampon.
Może któraś z was go używała i też zauważyła zwiększenie wypadania.?

W każdym razie dzisiaj kupie w Rossmannie Facele i będę go używać dopóki kurier nie przywiezie mi mojego zamówienie.










Pozdrawiam 

7 komentarzy:

  1. to czekam na recenzję tego szamponu aloesowego bo mam niestety taki sam problem ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno zrobię recenzję :)
      Mam nadzieje,że włosy przestaną ci wypadać.A stosujesz już coś na wypadaie ?

      Usuń
  2. miałaś podrażnioną skórę głowy po tym szamponie? mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze, czekam na zdjęcia po fryzjerze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie nie zauważyłam żadnego swędzenia czy czegoś innego.
      Ale moja mama używała go też ostatnio a mówiła mi ,że włosy jej też mocniej zaczęły wypadać.
      W każdym razie jutro odebrać do apteki szampon aloesowy na razie zmienię tylko szampon i zobaczymy czy przestaną tak mocno wpadać jeżeli tak to będzie znaczyło ,że to PO był winny wypadaniu :(

      Usuń
    2. obyś znalazła przyczynę, bo stresowanie się wypadaniem powoduje jeszcze większe wypadanie i tworzy się takie błędne koło :(

      Usuń
  3. Oooj jak znajdziesz jakiś środek ograniczający wypadanie, to mów! Bo mi też wypadają włosiska i nie wiem jak temu zaradzić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będę mówiła na bieżąco,oprócz szamponu zamówiłam jeszcze jakąś wcierkę więc może ona mi pomoże :)

      Usuń

Copyright © 2014 Vegan curly hair , Blogger