10 dni z ogórkami

Dzisiaj witam was z kolejnym postem związanym z serią pielęgnacyjną.Tym razem napiszę wam jak ja wykorzystuje ogórki w pielęgnacji włosów.
Tak jak w przypadku truskawek,napiszę wam przepisy a pod spodem moją krótką opinie o tym jak dana maseczka podziałała na moje włosy.





  •             2 ogórki ,1 jajko ,1 łyżka miodu,1 łyżka olej.Zmiksować,nałożyć,pod czepek,ręcznik
W przypadku tej maseczki możecie wybrać czy chcecie dodać całe jajko czy tylko żółtko-ja dodałam całe ,jak również czy obieracie ogórka ze skórki czy nie -ja zostawiłam go w skórce.
Efekt: miękkie trochę spuszone ale to moja wina bo usnęłam w wilgotnych,zauważyłam jeszcze że rozluźnia moje loczki no i błysk <3

  • 2 ogórki,1 łyżka miodu.Zmiksować ,nałożyć,pod czepek,ręcznik 
Moje włosy chyba lubią prostotę. Po wyschnięciu były mięciutkie był lekki błysk jednak nie tak duży jak w przypadku tej pierwszej maseczki.Bardzo ładnie się układały,nie puszyły się.

  • 2 ogórki,2 łyżki jogurtu naturalnego.Zmiksować ,nałożyć,pod czepek,ręcznik 
Moje włosy chyba nie lubią jogurtu,włosy po wyschnięciu były spuszone ale miękkie. Skręt był normalny,błysku również nie zauważyłam :(
  • 1 ogórek,sok z cytryny,1 łyżka twarogu,1 łyżka miodu.Zmiksować ,nałożyć,pod czepek,ręcznik

                 Na początku trochę się bałam ,no wiecie twaróg na włosy,ale jestem  dość miło zaskoczona.Włosy były takie mięsiste,puszyste nie spuszone,ładnie się układały



Wiem nie jest tego dużo ale chciałam wam napisać jak reagują moje włosy na to,a nie tylko napisać przepis.Każdą maseczkę przetestowałam, i sądzę że pozostaną w mojej pielęgnacji na dłużej.


Jeżeli znacie jeszcze jakieś przepisy na maseczki do włosów z ogórków to napiszcie w komentarzach.
To były wszystkie maseczki z mojego notatnika(jak zaczęłam przygodę z włosomaniactwem,szukałam w Google domowych maseczek,miałam na tym punkcie lekką obsesje).


Tak więc ja z ogórkami na twarzy,  życzę wam spokojnej nocy :)

25 komentarzy:

  1. CIEKAWE WYKORZYSTANIE OGÓRKÓW :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Długotrwałe stosowanie maseczki z ogórka z olejem i aloesem rozjaśnia i nabłyszcza włosy z tego co pamiętam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiedziałam :) Ja sama nie mogę się zdecydować czy wole mieć jaśniejsze włosy czy ciemniejsze

      Usuń
  3. Trzeba będzie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tanie, domowe sposoby najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie trzeb wydawać masę pieniędzy na profesjonalne kosmetyki do włosów tak polecane przez fryzjerów aby osiągnąć dobry efekt :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  5. ja się boję ogórków;) Kiedyś miałam ogórkowe mleczko i tonik z Ziaji i mnie uczuliły...
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tonik z Ziaji miałam ale dobre kilka lat temu,ale chyba mi nie za bardzo wtedy podpasował bo do niego już nie wróciłam :(

      Usuń
  6. nie slyszalam o takich maseczkach,ja lubie ogorki stosować same jako maska na twarz,badz na zmeczone oczy w plasterkach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ogórki w plasterkach na oczka to chyba jeden z moich ulubionych trików jak zatuszować nie przespaną noc

      Usuń
  7. dzięki za przepisy, na pewno skorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. i znowu fajne porady. zaraz je zapiszę do mojego notatnika :) w wolnej chwili mam nadzieję, że uda mi się wypróbować :P tylko muszę poczekać na urodzaj ogórków na działce, bo póki co się dopiero zaczynają i mało dojrzałych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepisy ciekawe :). Ja jeszcze nigdy nie używałam w ten sposób ogórków ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja mama myślała że zwariowałam jak miksowałam twaróg z ogórkami i mówiłam jej że będę to nakładać na włosy

      Usuń
  10. Super przepisy, muszę jakiś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiedziałam, że ogórek może dawać takie efekty na wlosach :) Muszę spróbować Twoje przepisy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z pewnością wypróbuję te przepisy :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe, nie słyszałam o wykorzystaniu ogórka na włosy. Jedzenie ogórków nie jest zbyt dobre dla naszej cery-jeśli mamy trądzik, bo go potęguję, ale działanie zewnętrzne jest jak najbardziej ok:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Vegan curly hair , Blogger