Moja najlepsza wegańska odżywka do włosów

Dzisiaj zapraszam Was na post z moją ulubioną odżywką do włosów.Długo mi zajęło by znaleźć odżywkę która będzie dobrze działała na moje włosy ,a do tego będzie miała dobry skład i będzie wegańska. O ile w internecie nie jest trudno dostać vege odzywkę do włosów to jest problem dostać ja stacjonarnie i w nie wysokiej cenie bo nie każda z nas ma tyle pieniędzy by wydać na miesiąc trzydzieści złoty na jedna odzywkę,






Tematem posta jest odżywka z Alterry dostępna w Rossmannie która w cenie regularnej kosztuje 9,99 zł a w promocji dostaniemy ją za 6,49 zł .Co dla mnie jest naprawdę niska cena biorąc pod uwagę ze jest wydajna i starcza mi na półtora miesiąca używania przy każdym myciu-u mnie jest to 3 razy w tygodniu. 

Ma dosyć gęsta konsystencje ,na tyle gęstą i na tyle rzadką że idealnie rozprowadza się na włosach i nie spływa z nich,nie ma nic gorszego niż moment kiedy nakładam odżywkę na włosy a ona mi spada do prysznica i spływa .. :/

Zazwyczaj trzymam ją od dwóch do 10 minut ,to zależy czy biorę szybki prysznic czy jeszcze wykonuje peeling ciała wtedy zajmuje mi to dłużej i wtedy ją trzymam około tych dziesięciu minut .Ale nie zdarza mi się trzymać jej dłużej ,zawsze myje włosy podczas prysznica nigdy osobno.

Staram się jej nie nakładać na skórę głowy by nie narażać mojego i tak wrażliwego skalpu,jedynie delikatnie rozprowadzam ją przy lini włosów gdzie mam małe sterczące baby hair i chce je tym sposobem ujarzmić.

Włosy po zmyciu już pod prysznicem są mięciutkie. Po naturalnym wyschnięciu bez stylizacji mam delikatny skręt i ładnie nawilżone i dociążone włosy.Czyli to na czym mi zależy.
Nie mogę się wypowiedzieć na temat rozczesywania ponieważ nie czesze swoich włosów,nie potrzebują one tego ,czesze je raz na około 3 miesiące jak zdarzy mi się wyjątkowo jakiś kołtun.

Tak więc jeśli szukacie taniej,wegańskiej ,dobrej odżywki do włosów suchych to serdecznie ją polecam.

Używałyście jej ?

Buziaki :*

15 komentarzy:

  1. będę miała okazję ją wypróbować i to całkiem nie długo, widziałam ją u mojej mamy

    OdpowiedzUsuń
  2. z tej serii używałam tylko szamponu, ale o odżywce także będę pamiętać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też ją bardzo lubię:) W ogole całą tą serię:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też jestem jej ogromną fanką, zresztą jak całej tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś miałam szampon z tej serii ale swędziała mnie po nim głowa :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja na szczęście czegoś takiego nie zauważyłam :)

      Usuń
  6. Zaskoczyłaś mnie bardzo miałam kiedyś szampon alttery i bardzo go lubiłam odzywek bardzo sie bałam ale maja tyle pozytywów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tej serii używałam jedynie maski do włosów :) można ją kupić nie raz w fajnej promocji za 5 zł :) naprawdę miło ją wspominam :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Koniecznie muszę wypróbować!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Vegan curly hair , Blogger