10 dni z ogórkami

Dzisiaj kolejny post z serii pielęgnacyjnej.Tym razem napiszę wam moje znane,przetestowane maseczki do twarzy z ogórków.
Nie przedłużając:




  • Kilka ogórków trzemy na tarce, lekko odsączymy wodę i nakładamy.

Efekt:delikatne ściągniecie,musimy nałożyć jakiś krem po zmyciu maseczce.Ale cera  jest ładnie rozjaśniona

  • 1 łyżka startego świeżego ogórka i wymieszaj z 1 łyżką śmietany. 

Efekt:cera napewno była taka odżywiona,wyglądała na zdrową.Wypryski były złagodzone.

  •  2 łyżki białego twarożku, 1 łyżkę mleka, 1 łyżeczkę oliwy z oliwek, jeden starty ogórek, ¼ łyżeczki soli. 

Efekt:Tutaj radzę nakładać ją podczas kąpieli,prysznica bo spływa z twarzy.Po zmyciu twarz jest nawilżona,miękka,nie potrzebuje już kremu po zmyciu maseczki.Niestety zauważyłam większe błyszczenie.

  •  Zetrzyj 1 ogórek i wymieszaj z 1 łyżką glinki.
Niestety jej nie przetestowałam bo nie mam glinki,ale może któraś z was się skusi.


  • 2 łyżki startego miąższu ogórka i ubite białko z 1 jaja kurzego. 

Efekt:Ja ją stosowałam zawsze po zrobieniu ziołowej parówki.Tu sprawdza się znakomicie,cera była oczyszczona ale nie zaczerwieniona.Co często mi się zdarza po zastosowaniu oczyszczających maseczek.

  • Zetrzyj 1 ogórek i wymieszaj  z 1 łyżką  miodu.
Efekt:To chyba jedna z moich ulubionych maseczek.Łatwa w wykonaniu.U mnie wszystkie maseczki z miodem świetnie się sprawdzają.Twarz po zmyciu była taka mięciutka,ładna gdyby nie moje pryszcze byłaby idealna.

  • Tonik ogórkowy:

Umyć i wycisnąć sok z połowy obranego ogórka. Włożyć do garnuszka i gotować na małym ogniu przez pięć minut. Poczekać aż wystygnie, przecedzić i dodać jedną łyżeczkę wyciągu z oczaru wirginijskiego na każde dwie łyżki soku ogórkowego. Przechowywać w lodówce.

Ja niestety nie mam oczaru wirginijskiego,ale może któraś z was skorzysta.
Ale planuje zrobić tonik z samego ogórka,ale to jak skończę testować siemie lniane.Opiszę wam efekty jak go przetestuje.

  • Plasterki ogórka nakładamy na twarz,szyje dekolt.
Efekt:Stara jak świat maseczka.Idealna po zerwanej nocy.Skóra jest rozjaśniona,miękka.



Tak więc to jest kilka maseczek które testowałam w ostatnim czasie.Może wy znacie jeszcze jakieś inne kombinacje ?




Pozdrawiam.

17 komentarzy:

  1. Muszę wypróbować te maseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj przydałoby mi się takie ogórkowe odświeżenie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. codziennie jem mizerie ogórkowe uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Proste przepisy :). Prawie wszystkie składniki mam teraz pod ręką ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie są takie najlepsze i tylko takich używam :)

      Usuń
  5. http://opiniuj-kosmetyki.blogspot.com/p/nominacje-liebster-awards.html

    nominowalam cię do Liebster Blog Awards.Zapraszam do zabawy i udzielania odpowiedzi na pytania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :) Zabiorę się za udzielanie odpowiedzi w poniedziałek,ponieważ wyjeżdżam wieczorem nad jezioro.

      Usuń
  6. Innych nie znam, ale na niektóre z tych się chętnie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne maseczki, muszę coś wypróbować;D

    OdpowiedzUsuń
  8. gdybym ja tylko miała czas na takie maseczki:( :P jakbym mi ktoś przygotował to na pewno bym używała :D


    obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Vegan curly hair , Blogger