DIY--balsam brązujący

Dzisiaj pierwszy post z serii DIY,którą mam zamiar wprowadzić w życie mojego bloga.Napiszcie w komentarzach co o tym sądzicie.
W każdym razie ,przechodząc do rzeczy,dzisiaj napiszę wam jak wykorzystać możecie nielubiany balsam jak i źle dobraną kolorówkę.
Przejdźmy do rzeczy:


Czego potrzebujemy:

-balsam
-za ciemny puder
-można również dodać cienie do powiek,lecz tutaj należy dodać te błyszczące,połyskujące
-opakowanie,może być to pudełko po jakimś balsami np. Isany czy zwykłe kuchenne takie do przechowywania przypraw


Wykonanie:

Do pudełka nakładamy balsam do ciała,dodajemy puder(u mnie to Synergen) ja dodałam całe opakowanie,ponieważ kupując go nie zwróciłam uwagi na kolor i wzięłam najciemniejszy a jestem bladziochem i nie miałam go jak wykorzystać.
To jaką ilość dodacie pudru zależy o tym jak bardzo balsam będzie nadawał kolory naszej skórze.

W jaki sposób je dodajemy.Ja wzięłam łyżeczkę i po prostu połamałam puder w opakowaniu a następnie,przełożyłam połamany puder w folijkę,może być to reklamówka lub zwykła foliówka śniadaniowa.A następnie zaczęłam zgniatać puder,przy użyciu  opakowania po perfumach,ale możecie zrobić to ręku,jakimś pudełkiem czy czym kolwiek.

Z powodu,że u mnie w łazience zalegały się jakieś cienie(takie najzwyklejsze,które wygrałam na odpustach w moim mieście)dodałam je,wzięłam łyżeczkę i skruszyłam te odcienie które mi odpowiadały.



I gotowe,możemy nakładać balsam na ciało,u mnie sprawuje się świetnie,nadaje piękny odcień naturalnej opalenizny




Pozdrawiam :)

16 komentarzy:

  1. muszę koniecznie spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy pomysł i to bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba było zużyć leżące w szafie za ciemne pudry

      Usuń
  3. ooo! dobrze wiedzieć na przyszłość :) mam taki jeden puder, to może spróbuje go przerobić :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba w końcu zrobię porządek z wszystkimi nietrafionymi pudrami czy fluidami i je wykorzystam w ten sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, bierzesz udział w rozdaniu u mnie i nie określiłaś się jako kto lubisz na FB. A raczej wpisałaś NIE. Polubienie fanpage Kobieca-strefa jest koniecznym warunkiem przystąpienia do rozdania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Ale przecież lubię cie na FB w formularzu wpisałam

      Usuń
  6. nooo fajny pomysł :D przyda mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł :D A jak z brudzeniem ubrań ?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Vegan curly hair , Blogger