Recenzja Eveline Paznokcie Twarde jak diament

Dzisiaj kolejny post w ramach akcji:







Co mówi producent ?

Ekstremalnie wzmacniająca odżywka zabezpieczająca słabe paznokcie przed łamaniem, pękaniem i rozdwajaniem. Formuła z tytanem i diamentami tworzy na powierzchni paznokci supertwardą powłokę, która zabezpiecza przed kruchością, łamaniem i uszkodzeniami. Odżywka wzmacnia i dogłębnie nawilża, zapewniając elastyczność i zdrowy wygląd paznokci.
Sposób użycia: codziennie nakładaj jedną warstwę preparatu bezpośrednio na paznokcie. Po trzech dniach zmyj nałożone warstwy i rozpocznij czynność ponownie. Stosuj regularnie, gdyż każda nakładana warstwa wnika w płytkę, zapewniając ekstremalne wzmocnienie i utwardzenie paznokci.
Uwaga: Zawiera formaldehyd. Przed użyciem należy zabezpieczyć skórki oliwką lub kremem



Skład

Butyl Acetate, Ethyl Acetate, Nitrocellulose, Phthalic Anhydride/ Trimellitic Anhydride/ Glycols Copolymer, Acetyl Tributyl Citrate, Isopropyl Alcohol, Aqua (Water), Formaldehyde, Acetyl Triethyl Citrate, Stearalkonium Hectorite, Adipic Acid/ Fumaric Acid/ Phthalic Acid/ Tricyclodecane Dimethanol Copolymer, CI 77891, N-Butyl Alcohol, Citric Acid, Diamond Powder


Cena
około 10zł

Działanie:

KWC,dzięki tylko niej mam takie mam paznokcie ,niedługo dodam zdjęcia.
Sprawia ,że są twardsze,i się nie łamią.Wiem że zawiera formahydyl ale jeżeli ja ją stosunek przez 2 tygodnie a potem tydzień przerwy to nie widzę żeby one źle reagowały.
Zaczęłam ją stosować w październiku wtedy stosowałam przez przerw ale teraz moje paznokcie są w lepszym stanie.Uważam ,że naprawdę warto ją spróbować jeżeli macie problem z łamiącymi się paznokciami.
Muszę stwierdzić ,że jako baza i utwardzacz nawet niezłe się sprawuje.Od zawsze miałam liche paznokcie a lakiery się mnie nie trzymały,ale Eveline może nie przedłuża trwałości ale na pewno zapobiega odbarwianiu się płytki po ciemniejszych  kolorach


Zdjęcie,skład,co mówi producent pochodzi z wizaż.pl

1 komentarz:

  1. kiedyś miałam ją już w ręce ale podobno od niej mogą boleć paznokcie...;/ wybrałam inną i na razie testuję.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Vegan curly hair , Blogger