Joanna Brylantyna

2.Brylantyna                   









Co obiecuje producent-brylantyna

Perłowa brylantyna w żelu pozwala na ujarzmienie nawet najbardziej niesfornych kosmyków. Zawiera czynnik AVC oraz filtr UV, które pielęgnują i chronią włosy. Pozwala szybko i skutecznie nadać fryzurze właściwy kształt zapewniając długotrwały efekt. Przy jej pomocy można podkreślić szczegóły, zaakcentować i oddzielić pasma, a także uzyskać efekt większej objętości włosów lub mokre loki. Dzięki wyjątkowej konsystencji nadaje włosom ekstra kształt i perłowy blask.




Moje odczucia:


 Brylantynę stosowałam do utrwalenia,podkreślenia moich loków(pracuje nad ich skrętem :P)I mówiąc krótko i prosto o ile nie przesadzimy z ilością możemy się cieszyć trwałymi,miękkimi lokami. Zdażyło mi się nałożyć za dużo no i wyszły mi takie posklejane loczki,lecz gdy pozostałam przy mniejszej ilości efekt był bardzo zadowalający




Czy kupie ponownie?.

Sądzę że tak,no chyba ,że moje włosy zrozumieją co do nich mówię i same będą układać się w piękne trwałe,loki(Słyszycie mnie włosy!!! :P)Jak za kosmetyk który kosztuje około 7-9 zł uważam,że warto spróbować,choć wiadomo,że np własnoręcznie robiony żel lniany no jest zdrowszy dla włosów ale ja np. rano 10 min przed wyjściem nie zdążę go przygotować lub zapomnę to taki gotowy produkt może nam pomóc.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Vegan curly hair , Blogger