Oliwka Babydrem

Post w ramach 






Zawiera olejek z jojoby oraz witaminę E, natomiast nie zawiera oleju mineralnego.





Skład

Skład: Helianthus Annuus Seed Oil, Cetearyl Isononanoate, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Simmondsia Chinensis Oil, Caprylic/Capric Triglyceride, Chamomilla Recutita Flower Extract, Bisabolol, Calendula Officinalis Flower Extract, Tocopheryl Acetate, Tocopherol, Hydrogenated Palm Glycerides Citrate, Parfum.




Działanie: 
KWC,natłuszcza,szybko się wchłania,niska cena około 6 zł.
Nie mam do niej zastrzeżeń,robi to co powinna.Smaruję nią nogi i zakładam skarpetki na noc ,a rano mam  miękkie stópki,oczywiście nie zastąpi peelingu,ale jest naprawdę ok :)
Szybko się wchłania,o ile pamiętam miałam kiedyś z bambino i zawsze musiałam trochę poczekać jak się wchłonie aby nie przylepić się do piżam.
Nie znam się za dobrze na składach ale uważam ,że ta oliwka ma całkiem niezły,wiem też ,że dziewczyny stosują ją do olejowania włosów
Jest na pewno wydajna,ja ją stosuje na całe ciało codziennie,(trzeba wspomnieć,że taka  łamaga jak ja zawsze coś wyleje)i zastało mi jej jeszcze z 1/4.
Uważam,że jest to kosmetyk ,który powinnyście spróbować,jak nie sprawdzi się na ciele to może włosom pomoże :-)





Pozdrawiam


Skład,zdjęcie, pochodzi z wizaż.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Vegan curly hair , Blogger