Joanna Naturia odżywka z pokrzywą i zieloną herbatą

Wie,że miałam nadrabiać zaległości na blogu ale z powodu mojego wyjazdu nie miałam dostępu do internetu.Ależ byłam wściekła,czyżbym była uzależniona :P   ?
Dzisiaj recenzja kolejnej odżywki z serii Naturii czy ona również jet moim KWC ?






Co mówi producent

Nowa odżywka Naturia powstała w oparciu o starannie dobrane składniki naturalne, które pielęgnują włosy przetłuszczające się i normalne.
Dzięki zawartości pokrzywy, która działa antyłojotokowy i tonizująco oraz zielonej herbaty, wykazującej silne właściwości przeciwzapalne i wzmacniające, włosy są lekkie i pełne energii, stają się puszyste, sprężyste i miłe w dotyku. 


Cena

Tak sama jak w przypadku wersji z miodem i cytryną można je dostać w Tesco,Jaśminie czy też w zwykłych spożywczakach za około 2 zł-4 zł


Działanie

Kupiłam ją w celu zmniejszenia puszenie włosów  jako odżywkę b/s.Niestety w tym polu się nie sprawdziła, po prostu nie robiła nic ,o wiele,wiele lepiej działa ta wersja z miodem i cytryną.Ale za to w roli szamponu jest idealna <3
Ja od początku włosomaniactwa mam problem z tłustymi włosami przy nasadzie a suchymi końcami.I mówię to z ręką na serce ,że od początku mojej obsesji na punkcie włosów nie znalazłam szampony/odżywki która by przedłużała świeżość moich włosów tak jak ta odżywka.Może to co teraz napiszę wyda się dla niektórych jakimś idiotyzmem ,ale dzięki tej odżywce moje włosy wytrzymują 2 dni,d;a niektórych dużo dla niektórych mało ja należę do tej pierwszej grupy.


A u was jak się sprawdziła ?




Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Vegan curly hair , Blogger