Joanna Naturia odżywka z miodem i cytryną

Postanowiłam nadrobić zaległości i dlatego przychodzę do was z recenzją mojej ukochanej odżywki :)










Co mówi producent:?

Nowa odżywka Naturia powstała w oparciu o starannie dobrane składniki naturalne, które pielęgnują włosy farbowane, suche i zniszczone. 
Zawiera aktywne składniki naturalne: miód - znany ze swoich właściwości odżywczych oraz cytrynę, która posiada cenne witaminy i sole mineralne. 
Dzięki odżywce Naturia włosy są lepiej nawilżone i odżywione, stają się lśniące, miękkie i sprężyste, a ich końcówki są mocniejsze i mniej się rozdwajają. 



Skład:

Aqua, Cetyl Alcohol, Cetearyl Alcohol, Stearalkonium Chloride, PEG-20 Stearate, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Cetrimonium Chloride, Isopropyl Alcohol, Panthenol, Hydroxypropyltrimonium Honey, Citrus Medica Limonum, Propylene Glycol, Parfum, Hydroxyisohexyl, Citric Acid, 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Butylphelyn Methylpropional, Limonene, Linalool, [+/- DMDM Hydantoin, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Iodopropynyl Butylcarbamate


Cena

czytałam na blogach ,ze można ją spotkać za 2zł w Tesco , niestety u mnie niema ale jest w Jaśminie i zwykłych spożywczakach za około 3,70-4,00 zł



Działanie:

Moje KWC.Jeżeli czytałyście mój post z aktualizacją włosową(link do aktualizacji  to widzieliście zdjęcie moich loczków po ich reanimacji .
Jak ją stosowałam?Po myciu zawsze nakładałam ją na odciśnięte w koszulce włosy a następnie je ugniatałam i to wszystko,ta odżywka działa na mnie jak,sama nie wiem co :P Ale jest CUDOWNA.
Podkreśla skręt,nie sądzę aby je regenerowała i nie wymagam tego od niej,od tego są maski.
Stosowałam ją też jako szampon i sprawdziła się też dobrze nawilżała,nie wiem jak wygląda sprawa z plątaniem włosów ponieważ ja zawsze nakładam odżywkę.A z wydajnością mi przy codziennym stosowaniu jako szampon i odżywka starczyła na   2 tygodnie ,ale u was może być to dłużej ponieważ w u mnie odżywki moje włosy po prostu ją piły.Ale sądzę ,że za te 3-4  zł możecie spróbować.
Może na wasze włosy zadziała tak jak na moje ?





Może możecie mi polecić jeszcze którąś odżywkę Joanny z serii Naturii?
Nie mogę się zdecydować mak czy len :)





Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Vegan curly hair , Blogger