Joanna Żel


  3.Żel




No i teraz przyszedł czas na przeprosiny,pewnie zauważyliście ,że we wszystkich recenzjach jest to samo zdjęcie,a jest tak z powodu że mój aparat odmawia posłuszeństwa.Wiem,że zdjęcia robione na kafelkach nie są dobre ale nie wiem co z nim się dzieje :(



Co obiecuje producent-żel


 Perfekcyjna stylizacja, długotrwały efekt. Potrzebujesz szybkiego i efektownego utrwalenia fryzury? To właśnie dla Ciebie opracowaliśmy Żel bardzo mocny Styling effect. Poznaj jego fantastyczne właściwości! To właśnie on ułatwia modelowanie ,zapewnia długotrwały efekt, idealnie podkreśla fale, loki czy pazurki, zawiera filtr UV, który chroni włosy.



Moje odczucia:

Żel stosowałam do utrwalenia,podkreślenia moich loków(pracuje nad ich skrętem :P)I mówiąc krótko i prosto o ile nie przesadzimy z ilością możemy się cieszyć trwałymi,miękkimi lokami. Zdarzyło mi się nałożyć za dużo no i wyszły mi takie posklejane loczki,lecz gdy pozostałam przy mniejszej ilości efekt był bardzo zadowalający


Czy kupie ponownie?.

Tak,no chyba ,że moje włosy zrozumieją co do nich mówię i same będą układać się w piękne trwałe,loki(Słyszycie mnie włosy!!! :P)Jak za kosmetyk który kosztuje około 7-9 zł uważam,że naprawdę warto spróbować,choć wiadomo,że np własnoręcznie robiony żel lniany no jest zdrowszy dla włosów ale ja np. rano 10 min przed wyjściem nie zdążę go przygotować lub zapomnę to taki gotowy produkt może nam pomóc.Ale jak skończe to opakowanie,  rozejrzę się za następnym


P.S
Wieczorem dodam jeszcze zdjęcie jak wyglądają moje włosy po całym dniu i użyciu żelu Joanny


Dziękuję kochanej Malinie za możliwość testowania kosmetyków :*

1 komentarz:

  1. Mi ten żel nie podpasował. Też stosowałam do loczków i miałam efekt zmoklej kury... Ale fajnie, że Tobie pasuje:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Vegan curly hair , Blogger