Joanna-Spray prostujący włosy


Jakiś czas temu zostałam wygrałam na blogu Maliny kosmetyki do stylizacji włosów firmy Joanny.Nie przedłużając przejdźmy do recenzji.

1.Spray prostujący włosy




Zdjęcie jest zapowiedzią kolejnych postów :)






Co obiecuje producent:

Lekki spray wygładzający do prostowania włosów Styling Effect zapewnia fryzurze trwałe wygładzenie i jedwabisty połysk. Jednocześnie chroni włosy przed działaniem szkodliwych czynników zewnętrznych takich jak suszarka czy prostownica. Zawiera również filtr UV i składniki aktywne, które dodatkowo chronią włosy. 





Moje odczucia

Nie jest to kosmetyk ,który sam wyprostuje nam włosy,lecz w połączeniu z prostownicą..
Stosowałam go przed użyciem prostownicy ,odczekałam chwilę aby nie prostować wilgotnych włosów,wyprostowałam i znowu psikałam parę razy i przeczesałam.
Moje włosy zazwyczaj już po około 1 godzinie po wyprostowaniu jak nawet nie mniej już zaczynają się kręcić,wywijać lecz z użyciem tego sprayu dają radę wytrzymać około 5       godzin :).
Uważam ,że jest to dobry kosmetyk, na pewno osoby które prostują włosy,a mają problemy z utrzymaniem efektu prostych włosów powinny go wypróbować.Co do zabezpieczaniem przed promieniami słonecznymi,to się nie wypowiem ,bo nie ma słońca (chyba coś za słabo przywołujemy wiosnę :P).Jak za taką cenę(około 10 zł) warto spróbować,wiadomo,że nie każdemu wszystko pasuje,ale może to będzie wasze KWC.




Czy kupie ponownie?:

W ramach testowania prostowałam włosy kilka razy ,aby upewnić się do jego działania,jednak sama prostuje włosy okazjonalnie,a z tego sądzę na temat jego wydajności  na-pewno będę miała go bardzo długo






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Vegan curly hair , Blogger