Recenzja Natura Syberica

          Szampon NS do włosów suchych "Ochrona i odżywianie"

Skuszona tyloma recenzjami na blogach sama dokonałam zakupy rosyjskich kosmetyków ,jak sie sprawdziły o tym w dalszej części




Co mówi producent

Szampon do suchych włosów, na bazie naturalnego ekstraktu różeńca górskiego (Rhodiola 
Rosea) i mleczka cedrowego, opracowany do ochrony włosów przed niekorzystnym wpływem środowiska.
Różeniec górski zawiera kompleks cennych antyoksydantów, które wzmacniają ochronę włosów, regenerują i odmładzają komórki, odbudowują zniszczone i łamliwe włosy.
Wchodzące w skład mleczko cedrowe zawiera dużą ilość witaminy E, która aktywnie stymuluje regenerację komórek, odżywiając włosy od samych cebulek.




Skłąd

Aktywne składnikiRóżeniec górski (Rhodiola Rosea), Gipsówka wiechowata (Gypsophila Paniculata),Tatarak zwyczajny (Acorus Calamus Root), Berberis Sibirica, Oregano (Origanum Vulgare), Mydlnica lekarska (Saponaria Officinalis), Pięciornik niski (Potentilla Supina), Rumianek pospolity (Chamomilla Recutita),Rokitnik ałtajski (Hippophae Rhamnoides Altaica), Łopian większy (Arctium Lappa), Nasiona sosny syberyjskiej (Pinus Sibirica Seed).

Skład INCI: Aqua, Lauryl Glucoside, TEA-Cocoyl Glutamate, Cocamidopripyl Betaine, Decyl Glucoside, Rhodiola Rosea Extract, Gypsophila Paniculata Extract, Acorus Calamus Root Extract, Berberis Sibirica Extract, Origanum Vulgare Extract, Saponaria Officinalis Extract, Potentilla Supina Extract, Chamomilla Recutita Extract, Hippophae Rhamnoides Altaica Oil, Arctium Lappa Oil, Pinus Sibirica Seed Extract, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Cellulose Gum, Parfum, Kathon.



Cena 
od 19zł do 37zł
  


Dostępność

Ja zamawiam na kalina-sklep.pl,ale wiem że są dostępne stacjonarnie


Wydajność

3 miesiące codziennego mycie po 2 razy



Moja opinia

Po pierwsze bardzo ładne opakowanie,po drugie dozownik nie ma potrzeby niczego odkręcania..Działanie :czy ochrania?: sadzę ze tak od 4 miesięcy nie byłam  u fryzjera a mam mniej zniszczone końcówki(tu tez wpłynął Gliss Kurr spray) niż po 2 miesiącach stosowania innych szamponów.
Nie plącze włosów, na pewno są mnie suche ,wiec w jakimś stopniu wpływa na kondycje , ponieważ nie stosowałam nowych masek i odzywek.
Zmywanie masek,olei:czasami czułam ze muszę umyć 3 raz , szczególnie wtedy gdy zamiast oleju stosowałam jakaś domowa maskę.
Czy kupie ponownie:tak.Ale najpierw muszę wypróbować coś z Balei,Alterry,Eco Hysterii i NS szampon naturalny,więc trochę czasu minie zanim go kupie,ale to zrobię :D

Pozdrawiam

Zdjęcie, skład,co mówi producent nie jest moje,pochodzi z różnych stron.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Vegan curly hair , Blogger