Recenzja: Isana Krem do ciała z masłem shea i kakao

Isana Krem do ciała z masłem shea i kakao


Pierwsze opakowanie kupiłam zachęcona opiniami dziewczyn na blogach,poleciałam do Rossmanna. 

Miał mi służyć do kremowania włosów ,czy się sprawdził ? 





Co mówi producent:

Krem zapewnia dogłębna pielęgnację skóry suchej. Ph przyjazne dla skóry- tolerancja skóry potwierdzona dermatologicznie.





Skład:
 Aqua, Glycerin, Glyceryl Stearate SE, Ethylexyl Stearate, Cocos Nucifera Oil, Butylene Glycol, Cetyl Alcohol, Butyrospermum Parkii Butter, Panthenol, Copernicia Cerifera Cera, Theobroma Cacao Butter, Sodium Cetearyl Sulfate, Parfum, Isopropyl Palmitate, Carbomer, Phenoxyethanol, Tocopheryl Acetate, Sodium Hydroxide, Ethylhexylglycerin, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Benzyl Alcohol, Benzyl Benzoate, Coumarin.


Cena:+

10 zł w promocji za 6.99 zł


Dostępność :+

Rossmann

Moja opinia:

Mój KWC.
Działanie na włosach : wspaniałe :włosy staja się mięciutkie nawilżone.Czasami nakładam krem na suche włosy po umyciu , już go  nie spłukując-ładnie podkreśla mi loki
Zapach jest cudowny mi przypomina przepyszna czekoladę na basenie w Koninie, chyba to jest czekolada mleczna  taka z automatu za 2 zł.Jest nieziemski
Działanie na skórę: stosowałam go na ciało po prysznicu,i jest ok.Nie mam jakiś większych problemów ze sucha skora na nogach czy brzuszku.Aktualnie stosuje go tylko na włosy,bo muszę wykończyć Body Milk z Dove który kupił mi tata.
Czy kupie ponownie:tak


Sklad i opis producenta jak i zdjęcie pochodzi z wizaz.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Vegan curly hair , Blogger