Moja kolekcja kosmetyków

W dniu dzisiejszym pisze już chyba 3 post,wiec mam nadzieje ze wam się podoba.
Chce wam pokazać moja kolekcje kosmetyków do włosów, większości mam zdjęcie własne produktów,ale jeśli o czym zapomniałam to wstawię z Google(oj niezawodne Google).Wiec zaczynamy




Oleje:

od lewej


  1.  Green Pharmacy, Olejek łopianowy ze skrzypem polnym przeciw wypadaniu włosów
  2. olej kokosowy
  3. olej palmowy
  4. Green Pharmacy,Olejek łopianowy z czerwoną papryką
  5. amla
  6. nie ma na zdjęciu ale oczywiście jeszcze oliwa 






 Spray:

od lewej 
1)woda+olejek makadamia
2)seboradin spray czarna rzodkwia przeciw wypadaniu
3)Schwarzkoft,Gliss Kur Oil Nutritive ,odżywka regenerująca do włosów ze skłonnością do rozdwajania






Odżywki,Szampony,Maski




  1. Szampon Eva  z czarną rzepą
  2. Syoss odżywka do włosów suchych
  3. Artiste odżywka regeneracyjna
  4. Nivea long repair odżywka
  5. Szampon rosyjski na cedrowym propolisie
  6. odżywka timotei do włosów brązowych
  7. Babydream Lotion stosuja jak olej
  8. Babydream szampon
  9. Isana z jedwabiem maska
  10. NS ochrona i odżywienie balsam
  11. NS szampon ta sama seria 
  12. Lorys krem do włosów z olejkiem araganowym







Inne:

  1. kreatyna
  2. l-cysteina
  3. miod
  4. ocet
  5. kozieradka
  6. olej makadamia
  7. gliceryna
  8. marion z olejm araganowym
  9. masło do ciała  Isana 
  10. puder Babyream
  11. mleko
  12. zioła



Oto jak mieszkają moje kosmetyki ,nie widać za bardzo ale trzymam je w pudełkach  od butów oblepionymi papierem ozdobnym











Nie wszystkie zdjęcia są moje własnością cześć z nich pochodzi z Google



Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Vegan curly hair , Blogger