Płukanki

Chciałabym się z wami podzielić moimi przepisami na domowe płukanki. Mam prośbę możecie mi powiedzieć znaczy napiąć czy są dostępne stacjonarnie lub w internecie jakieś gotowe płukanki ,wiem ze jest Kąpiel do włosów Marion,ale czy są jakie inne ?
Zaczynamy.

0)Jak wykonuje płukankę
:Ja zawsze biorę do tego garnek taki nie duży ,to od was zależy ,ja wybieram taki abym mogła go utrzymać w jednej ręce .Może też być miska)








1)Płukanka z l-cysteiną
- do garnka z wodą(ja biorę taki nie duży ,to od was zależy ,ja wybieram taki abym mogła go utrzymać w jednej ręce .Może też być miska)wsypuje pól łyżeczki l-cysteiny ,dla mnie tyle wystarcza.I po zmyciu odzywki jako ostatnie płukanie zamaczam włosy i na koniec polewam je z góry cale.











2)Płukanka octowa
-do garnka wlewam około łyżeczkę octu na litr wody.No i płucze włosy






3)Płukanka z miodem
-do garnka daje duża plaska łyżeczkę miodu i dolewam wody.Tu warto nalać trochę cieplejszej wody aby miód się ropuscił.







4)Płukanka z mlekiem
-na dno garnka leje około 2cm mleka i dolewam wody









5)Płukanki ziołowe-je stosowałam w lato aby ograniczyć przetłuszczanie , wysuszają mi włosy wiec w zimę je odstawiam.Na razie nie mam dostępu do świeżych ziół wiec nie będę o nich pisała.Na wiosnę będzie post o takich płukankach.Chyba ze chcecie abym napisała teraz ,jak zrobić c płukanki z ziół dostępnych w aptece.










Wszystkie zdjęcia nie są moja wlasnoscią ,mam je z google

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Vegan curly hair , Blogger