Recenzja Korektor Lovely Magic Pen

Korektor Lovely Magic Pen


Kupiony jeszcze na promocji  Rosmanna - 40%




Co mówi producent:

"Korektor doskonale maskuje wszystkie niedoskonałości cery. Idealny do retuszowania cieni pod oczami i drobnych, kłopotliwych krostek. Zupełnie nowa, wyjątkowo skuteczna formuła w wygodnym i praktycznym opakowaniu z pędzelkiem". 




Cena +
około 8 zł


Dostępność +
Rossmann


Wydajność+
Niestety dobra



Moja opinia:
Bubel.Kupiłam jakiś czas temu gdy trwała ta promocja -40% ,moja skóra można by powiedziec była w stanie idealnym(jak na mnie, żadnego pryszcza).Ten korektor kupiłam aby pomógł mi zakryć drobna chrostke na szyi.I co ? Nic
Zero krycia,tylko mazianie tym pędzelkiem .Teraz to nawet nie marze,gdy spotkał mnie wysyp pryszczy ,że coś zrobi. Dałam go mojej mamie aby ona go zużyła nie ma jakiś problemów oprócz rozszerzonych porów,a stosuje go  pod oczy no i nie daje jakieś dobrego efektu. Stosuje go aby zużyć i tyle.
Czy kupie ponownie :nie


Zdjęcie i opis producenta wzięłam ze strony http://torebka.kafeteria.pl/     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Vegan curly hair , Blogger