Moja pielęgnacja buźki

Opiszę wam moją pielęgnację,nie tylko abyście wiedziały jak ?co?i jak?,ale również abyście mi doradziły,i podzieliły się swoimi sposobami na piękna promienna twarz.
Może tak zacznijmy od tego ,że mam cerę tłustą,pełną zaskórników i pryszczy .
Jak wygląda mój codzienny makijaż to tylko mieszanka dwóch  pudrów i czasami tusz ale o tym to dalej...
Niestety nadal zdjęcia będą z internetu :(



Rano:



  • Medimix - mydełko ajurwedyskie 18 ziół-9zł
  • Tonik aloes+woda







  • Krem Babydream -3 zł,5 zł
Na przemian stosuje obie wersje














  • Vipera, Puder sypki półtransparentny-25 zł









                                                                                                       +



                                                                                                     
  • Babydream, Puder-8 zł


(moja mieszanka pudrów,ponieważ Vipera jest dla mnie za ciemna ws zimę a muszę ją zużyć bo kończy jej się termin ważności mieszam ja z pudrem Babydream
Zdjęłam wieczko z Vipery i dosypałam Babydream i wymieszałam )







  • L`Oreal, Volume Million Lashes Extra Black Mascara
    stosuje ją około 3 razy w tygodniu












Po południu 
  • Żel Babydream-10 zł
  • tonik aloes+woda










Wieczorem
  • Medimix - mydełko ajurwedyskie 
  • BIOLUX: Krem do twarzy na noc  ,Z organicznym ekstraktem z Avokado,Odżywiający-okolo 5 zł
  • tonik olejek pichtowy+patroleum(petroleum ,zdarłam naklejke i nie pamietam nazwy ale u Alinyrose.pl na blogu znajdziecie przepis 









Raz ,dwa razy w tygodniu robię peeling :
-kawa+olej z pestek winogron
-Soraya morelowy(nigdzie nie mogę go dostać a skończył mi się)
Raz w tygodniu parówkę ziołową lub z cytryną
Na wypryski stosuje maść ichitiolową i pastę cynkową

Nie jest jakoś wymyślna pielęgnacja nie napisałam jeszcze ,że teraz jeszcze stosuje próbki otrzymane od BANDI(niektóre mnie zaciekawiły,ale o tym będzie post)
Kosmetyki które tu opisałam są moimi sprawdzonymi, moimi KWC  i na razie nie zmieniam pielęgnacji,

P.S Mam pytanie do Was ,może któraś z was używała Kryolanu ,czasami jak wychodzę z domu o 7:15 i wracam około 16:40 moja tłusta skóra świeci się potrzebuje mocniejszego zmatowania ,szczególnie jak idę w deszcz i śnieg.

Miłego dnia
Pozdrawiam N

Zdjęcia pochodzą z wizaż.pl,helfy.pl,kalina-sklep.pl

1 komentarz:

Copyright © 2014 Vegan curly hair , Blogger