Lakierowy wtorek - Golden Rose Rich i Miyo

Dzsiaj chcialabym Was zaprosić na pirwszy post nowej serii "Lakierowy wtorek" od teraz zamierzam co wtorek dodawać posty o lakierach.Mam nadzieje ,że ta seria przypadnie Wam do gustu :)



Dzisiaj będzioe trochę o lakierach Golden Rose Rich i Miyo.

Kilka dni temu naszła mnie ochota na wzorki.I z połączenia tych dwóch lakierów otrzymałam to :


Jak widać moje paznokcie nie są w najlepszym stanie,ale przestawiałam meble w moim pokoju i źle to zniosły-

tu widać odprysk już po pierwszym dniu 









tak wygląda w słońcu






Jaeżeli chodzi o same lakiery to napewno ich więcej nie kupie:





Golden Rose Rich wytrzymuje u mnie jeden dzień ,nie ważne z bazą czy bez bazy z utwardzaczem czy też bez,zawsze jeden dzień :( A naczytałam się tyle pozytywnych opini na jego temat.

A jeżeli chodzi o Miyo to aby całkowicie pokrył on płytkę paznokcia patrzeba chyba z 10 warstw.Przy siedmiu warstwach i tak są prześwity i strzaszne smugi :(



Tą serie zaczynam dwa okropnymi bublami :( W następnych postach będzie lepiej :)




Znacie te lakiery ? Może u którejś z Was również nie sprawdził się Golden Rose Rich 


Pozdrawiam gorąco :*

12 komentarzy:

  1. ja też mam problem z odpryskami, które pojawiają się mimo baz, utwardzaczy itp. niezależenie od lakieru. Podoba mi się kolor tego lakieru z Golden Rose. Co do Miyo myślę, że to wina koloru, bo jest bardzo jasny i kremowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Miyo miałam również ciemny i też nawet przy czterech warstwach było średnie krycie.Planuje zamówić Seche Vite,i zobaczymy czy on pomoże mi przedłużyć trwałość lakieru

      Usuń
  2. Oj ja te GR uwielbiam!!! :))) nie wiem czemu u Ciebie tak źle się spisuje :(
    Nie mam akurat tego koloru, więc może spróbuj i daj im jeszcze szansę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie chyba dam im szanse ,ale dopiero za jakiś czas bo właśnie zamówiłam wielką pakę lakierów :)I mój portfel się buntuje :P

      Usuń
  3. mi się zawsze dobrze sprawdzały lakiery z GR ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne Ci te wzorki wyszły :) a szkoda, że lakiery się nie sprawdziły - może to być wina koloru a może po prostu te firmy nie lubią się z Twoimi paznokciami. Też miałam tak, że lakiery zachwalane przez inne dziewczyny u mnie kompletnie się nie sprawdzały...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Może to przez stan moich paznokci,tak szybko odpryskiwały,w każdym razie teraz robie moim paznokciem kuracje olejkiem rycynowym i za jakiś czas zobacze znowu jak GR trzyma się na moich paznokciach.

      Usuń
  5. o jeju jaki świetny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wzorek fajny, tylko bym zmieniła kolorystykę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, to rzeczywiście strata kasy. U mnie najdłużej trzymają się lakiery z Wibo, MNY, Miss Sporty i Sally Hansen. I jeszcze ostatnio odkryłam lakiery VIRTUAL, też bardzo długo się trzymają na pazurkach.
    Pozdrawiam,
    Sol

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę musiała skusić się na Sally Hansen w Pepco :) A Virtual jeszcze nie spotkałam w moim mieście a szkoda ,bo widziałam na blogach,że mają śliczne kolorki :)

      Usuń

Copyright © 2014 Vegan curly hair , Blogger