Plan pielęgnacji na jesień i zimę

Dzisiaj przychodzę do Was z postem o mojej pielęgnacji włosów w czasie jesieni i zimy.Ogólnie stan moich włosów się poprawił,jest wiele lepszy niż w te wakacje,ale wciąż nie jest to ideał do którego dążę.Tak więc...


  • Stylizacja
Od jakiegoś czasu,kręce moje włosy metodą na apaszke i jestem zachwycona,włosy po całym dniu nawet kiedy ćwiczę  wyglądają świetnie i ani trochę nie są spuszone.

  • Olejowanie
Obowiązkowo przed każdym myciem włosów.Zamierzam stosować olej arganowy i awokado

  • Maski
Postanowiłam,że wróce trochę do bardziej naturalnych masek czyli:siemia lnianego,miodu.Będę też stosowała Kallosa z dodatkami i Stapiz z jedwabiem.
Oczywiście też przed każdym myciem,po oleju.Czyli najpierw olejuje włosy,w ciągu tygodnia to na 2-3 godziny w weekendy na całą noc ,potem spłukuje je wodą i  na osuszone włosy nakładam maskę pod czepek i po godzinie myje włosy i nakładam odżywkę,czekam aż wyschną i kręcę je.

  • Odżywki
Muszę trochę powykańczać moje zapasy,w najbliższym czasie będzie królować odżywka z Garniera z awokado i biedronkowa Deba,której jeszcze jej nie używałam ,mam nadzieje że się sprawdzi

  • Zabezpieczenie końcówek
Najpierw odrobinka oleju potem silikonowe serum.


  • Częstotliwość mycia
Niestety powróciłam do codziennego czasami co dwudniowego mycia włosów,może nie z powodu ich przetłuszczania samych z siebie ale poprostu zaczełam ćwiczyć  po trzech latach i teraz wylewam siódme poty i poprostu po wysiłku fizycznym muszę je umyć.



Teraz stawiam głównie na odżywienie,nawilżenie.Królują maski,olejki to one grają pierwsze skrzypce.

To będzie moja pierwsza taka prawdziwa jesień jako włosomaniaczki,w zeszłym roku też o nie dbałam lecz teraz jest to o wiele prawidłowsze(o ile można tak powiedzieć)mam tu na myśli ,że wtedy to były początki włosomaniactwa i popełniałam masę błędów.

Teraz mam nadzieje,że moje włosy przetrwałam jesień i zimę w dość dobrym stanie napewno zaliczę wizytę u fryzjera ale dopiero w styczniu/lutym.



Jeszcze dzisiaj opublikuje post maseczkowy o tym jak reaguje moja skóra na płatki owsiane .



A wy zmieniacie pielęgnacje na jesień,wprowadzacie jakieś nowe produkty do swojej pielęgnacji specialnie z okazji jesieni i powoli nadchodzącej zimy ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Vegan curly hair , Blogger