Akcja Maliny:Październik miesiącem maseczek:osławione płatki owsiane na twarzy

Spóźniony post ,nie wiem ostatnio nie mogę się z niczym wyrobić,nie wiem chyba dopadła mnie jesienna depresja,nic mi się kompletnie nie chę i najchętniej leżałabym cały dzień pod kocem i piła gorącą herbatkę z cukrem.

Ale przechodząc do tematu posta,dzisiaj będzie o maseczce owsianej o której głośno było na blogach,youtube..





Czego potrzebujemy:

-płatków owsianych
-opcjonalnie cynamonu(0,5 łyżeczki)


Wykonanie



Spotkałam się z różnymi wersjami tej maseczki.Ja osobiście robiłam tak:2 łyżki płatków owsianych zalewalam gorącą wodą i czekałam aż zmieni się to w papkę i nakładałam na twarz i dekold.Czasami dodowałam jeszczę odrobinę cynamonu,lecz kiedy dodawałam nie widziałam żadnego większego efektu.Trzymałam około 10 minut.



Niestety spotkało mnie wielkie rozczarowanie,maseczka nie robiła kompletnie nic.Nawet skóra po jej nałożeniu nie była bardziej miękka.Próbowałam też dodawać miodu,aby coś nawilżyła moją cere ale efekt był ten sam.




Trochę mi szkoda bo pokładałam w niej nadzieje wszędzie jest opisywana jako maseczka do skóry trądzikowej,która ma za zadanie zawilżyć naszą cerę a ja nie zauważyłam nic takiego :(






A  może któraś z Was stosowała ją i zauważyła jakieś rezultaty a może ją bardziej modyfikowałyście ?





Pozdrawiam :)

10 komentarzy:

  1. Ja lubię peeling z płatków owsianych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa maseczka :)
    zostaję tu na zawsze!!
    Zapraszam do siebie i do wzajemnej obserwacji :))

    OdpowiedzUsuń
  3. przyznaję iż zrobiłam ją raz i też brak efektów

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy nie robiłam domowych maseczek, zawsze brak mi czasu:(

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwsze słysze i jestem ciekawa czy u mnie rezultat byłby lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie niestety cynamon odpada, ze względu na naczynka :< Ale działanie płatków owsianych znam i bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że się nie sprawdziła

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam takiej maseczki, ale dobrze wiedzieć, że efektów brak, to nawet nie będę próbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja lubię jeść płatki owsiane :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Vegan curly hair , Blogger