Akcja Maliny: PAŹDZIERNIK miesiącem maseczek SEZON 2


Dzisiaj krótki pościk.Postaram się jutro jeszcze dodać moją opinie o wodzie różanej :)

A dzisiaj chciałam was zaprosić i poinformować o akcji Maliny Październik miesiącem maseczek.Jest to druga taka akcja Maliny.Niestety nie było mi dane uczestniczyć w pierwszej odsłonie :(.

Uważam ,że to idealna akcja na ten czas;Nic tak nie poprawi nam humoru jak zapalona świeczka coś dobrego do jedzenia,dobry film lub blogi i oczywiście maseczka na twarzy :P 

U mnie z maseczkami jest trudno,ciągle o nich zapominam,i stosuje je tylko przed wielkim wyjściem a taka akcja pomoże mi uregulować to.








Zasady i cel akcji:

1. Zamieść raz w tygodniu recenzję co najmniej jednej testowanej maseczki.
2. Umieścić zasady akcji w poście na swoim blogu i napisz kto Cię zaprosił.
3. Zaproś do akcji 5 osób.
4. Umieść baner w bocznym pasku z linkiem do Akcji MALINY.

Cel akcji:

- zachęcenie do chwili relaksu, aby zrobić coś tylko dla siebie,
- zadbanie o swoją twarz bez względu na wszystkie obowiązki,
- poprawienie swojego wyglądu,
- wyrobienie sobie nawyku nakładania maseczki raz w tygodniu,
- radość i duma ze swojego wyglądu.



Zapraszam:Lil Oddiette;Świat oczami włosomaniaczki; recenzje,moda,uroda; Glamourka89;anioleek89




Pozdrawiam i życze miłego wieczoru :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Vegan curly hair , Blogger