Diamenty we włosach ? L'biotica Biowax Diamond szampon.

Już dosyć dawno Biowax wypuścił nową serie kosmetyków do włosów.Po tym jak maseczki zapanowały na blogach i zbierały świetne recenzję skusiłam się na coś co jeszcze nie miałam tej firmy czy szampon.                    Wybór padł na wersje z diamentami i minerałami  która ma wzmacniać nasze włosy i intensywnie regenerować.Co do szamponów to nie wierze tak w ich regenerujące działanie.'


Skuszona tym jak dobre były klasyczne maski do włosów zaczęłam intensywnie używać tego szamponu.Jest dość delikatny,osoby które lubią mocne oczyszczenie włosów mogą być zawiedzione ponieważ jest to raczej delikatny szampon.Czasami zdarzyło się że przy większej ilości oleju na włosach miał trudności z ich domyciem co kończyło się efektem tłustych,obciążonych,bez życia włosów.
I jest to niestety duży minus ponieważ potrzebuje łagodnego szamponu który będzie dobrze oczyszczał moje włosy ponieważ inaczej moje włosy są bez objętości pomimo lekkiej odżywki.

Moje włosy nie wyglądały lepiej,inaczej po tym szamponie,co niestety mnie zasmuciło bo nie oczekiwałam efektu wow ale jednak myślałam że przynajmniej będą dobrze umyte.

Jak na szampon był całkiem wydajny starczył mi na około miesiąc używania na dwie osoby na mycie co dwa dni.Pod koniec opakowania trudno mi było go wydobyć pomimo wydającej się poręcznej tubki musiałam się namęczyć i wyciskać pod prysznicem szampon pod koniec go rozcięłam żeby wykorzystać go do końca .

Skład był ok,znam szampony o lepszym składzie.Co prawda miał ten pyłek z diamentów i składniki odżywcze ale nie zauważyłam żadnego efektu na moich włosach,tak samo jak używałabym szamponu za 3 zł 

Znacie go ? Ja czaje się na maseczki z tej serii :)

Buziaki :)

2 komentarze:

  1. Byłam ciekawa tych szamponów, dzięki za szczerą opinię, bo teraz jestem pewna, że się nie skuszę :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze szamponu z Biovaxu nie miałam :) Ale ich maski lubię ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Vegan curly hair , Blogger