Ulubione zmywacze do paznocki

Dzisiaj trochę będzie o paznokciach.Przyszła zima i teraz intensywnie dbam o moje paznokcie,nie wiem dlaczego ale zimą zawsze wole nosić krótsze paznokcie a wiosną i latem stawiam na dłuższe paznokcie.I tak przechodząc do tematu,ja uwielbiam malować paznokcie i bez lakieru na paznokciach źle się czuje,ale trzeba przecież jakoś zmyć nasz lakier i w tym celu mam swoich dwóch ulubieńców.




Pierwszym z nich jest żelowy zmywacz firmy Simple Beauty,ja kupiłam go w Jasminie za 4,10 zł za 150 ml co wydaje mi się bardzo dobrą ceną jak za taką pojemność.Tak jak pisałam zmywacz jest żelowy i faktycznie ma postać takiej lekko rozcieńczonej galaretki.

Plusem tego zmywacza jest to że w ogóle nie wysusza płytki mogę aż stwierdzić że po zmywaniu paznokcie są bardzo gładkie i takie"nawilżone"
Ale ze względu na jego łagodność trochę gorzej radzi sobie z ciemniejszymi lakierami ,oczywiście zmyjemy je ale trzeba dodać ten jeden dodatkowy płatek do zmycia.
Na pewno jest wydajny,nie szczędziłam go sobie a lakier zmywam średnio co dwa-trzy dni więc porównując go np.ze zmywaczem w pompce z Biedronki ten wydajnością przebija go o głowę.A i wspomnę że on jako jedyny nie śmierdzi jak zmywacz,ma bardzo delikatny zapach.

Drugim ulubieńcem jest znana wszystkim Isana .Co tu dużo mówić o ile ten w żelu nie radzi sobie np z brokatowymi lakierami to Isana potrafi je zmyć z płytki ,może trzeba parę razy potrzeć płytkę ale za to lakier schodzi.Ja zawsze kupuje tą większą pojemność ,bo bardziej się opłaca ok 8 zł za 200 ml.Jest równie bardzo wydajna ,ale niestety już posiada ten charakterystyczny zapach zmywacza.Nie wysusza płytki paznokcia ale jednak nie jest ona tak przyjemna w dotyku jak po tym żelowym zmywaczu.


To są moi zmywaczowi ulubieńcy,a Wy co możecie polecić ? Słyszałam dobre opinie o zmywaczu od Sally Hansen ale szkoda mi wydawać tyle kasy na niego ale może kiedyś się skuszę :)

Buziaki :*

9 komentarzy:

  1. ja mam ten z Isany ;) też lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam ten zmywacz z Isany ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też używałam tego z Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ten pierwszy zmywacz i dla mnie był cuchnący i mnie wysuszał, poszedł szybko do kosza :) Za to Isanę bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Isana jest również i moim ulubieńcem, jeśli chodzi o zmywanie pazurków :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zmywacz z Isany też bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Vegan curly hair , Blogger