Vianek | haul

Jakiś czas temu podczas promocji z okazji Dnia Kobiet zdecydowałam się na złożenie zamówienia na stronie sylveco gdzie oferowano darmową wysyłkę zamówień od 20 zł,nie powiem jeszcze bardziej błam zdecydowana złożyć zamówienie ponieważ jednym z box'ów był kod na darmowy tonik-mgiełkę od Vianka,która była dodawana do zamówień od 50 zł,a wtedy już wiedziałam że skończy to się zakupami.






W pierwszej kolejności skusiłam na zestaw normalizujący ,który był w okazyjnej cenie 50 zł ,a w którego skład wchodzi krem na noc i na dzień 30 ml w moich ulubionych opakowaniach z pompką ,żel myjący do twarzy o pojemności 150 ml a także tonik 150 ml.Cena według mnie była naprawdę niska ponieważ za sam krem ceny wahają się od  20 do prawie 30 zł

Kolejnym kosmetykiem,dla którego w ogóle rozważałam zamówienie był to krem BB do twarzy od Vianka z spf 15.Choć trochę obawiałam się go,ponieważ słyszałam że jest dość ciemny,jednak z moją jasną cerą przy pierwszy użyciu ładnie się stopił a także podkreślił wszelkie suche skórki więc będę musiała mu się bliżej przyjrzeć.


To było moje pierwsze zamówienie na oficjalnej stronie Vianka i muszę powiedzieć Wam że jestem zadowolona z obsługi klienta a także z faktu że do zamówienia dodano naprawdę dużo próbek a i także coś słodkiego.A powiem Wam że z tymi próbkami wygląda tak że robiłam zamówienia prawie za 200 zł a nie było żadnej próbki a jednak zawsze wole wypróbować taką małą pojemność przed zamówieniem pełnowymiarowego opakowania.


I tak wyglądają moje zakupy jeżeli chodzi o pielęgnacje twarzy,mam nadzieje że ta serie normalizująca będzie naprawdę dobra,ponieważ zużyłam parę próbek kremu na dzień i na noc i były naprawdę dobre.




A Wy co kupiliście ostatnio ?

Buziaki :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Vegan curly hair , Blogger