Maska IL Salone Supreme

W ten smutny dzień przychodzę do Was z recenzją maski do włosów.A dlaczego smutny ? bo pogoda jest okropna straszna chlapa,zero śniegu,nie cierpię takiej zimy.Postanowiłam wykorzystać czas kiedy to trzyma  na ciele mój koncentrat cynamonowy  z Bingo Spa o którym będzie recenzja jak zobaczę jakieś rezultaty :)






Maska zamknięta jest w dużym 500 ml słoiku ,co dla mnie już jest dużym plusem bo lubię duże opakowania,zawsze szybko zużywam produkty do włosów,szczególnie teraz kiedy zimą ich porowatość jest jakby większa i przez co więcej wchłaniają produktu.A sam słoik to dla mnie sama wygoda bo nie muszę męczyć się z nożyczkami by wydobyć resztę produktu.





A teraz najważniejsze czyli działanie,testowałam ją różnie ,niekiedy trzymałam ją godzinkę po lub przed myciem a niekiedy używałam jej jako odżywki po myciu albo jeszcze wgniatałam odrobinę kiedy były wilgotne by podkreślić ich skręt.
I jako taka odżywka b/s do podkreślenia skrętu sprawdziła się bardzo dobrze,moje włosy potrzebują preparatu który zdyscyplinuje moje loki by zniwelować puch i podkreślić skręt a ta maska to robiła

Skoro to maska to postanowiłam sprawdzić jej działanie i tak jak myślałam u mnie najlepiej maski sprawdzają się właśnie przed myciem.Włosy po trzymaniu około 1-2 godzinki tej maski przed myciem były takie jakie je lubię czyli końce dociążone(z czym mam często problem)ale nie miałam efektu strąków czego normalnie nie cierpię a co często otrzymuje przez nakładanie masek po myciu.
Nałożona po myciu na około 30 min zostawiała włosy miękkie i dawała uczucie takich zdrowych włosów,gdy trzymałam ją dłużej już efekt był gorszy ,włosy były za bardzo obciążone ,szczególnie te przerzedzone partie.

Jako odżywka trzymana tak z 5 min pod prysznicem też dawała radę,choć nie było takiego efektu wow jak trzymana przed myciem,włosom brakowało trochę dociążenia.

Co do wydajności to oceniam na plus,przez jej konsystencje nie muszę jej nakładać jej tak dużo.Nie spływa z włosów,ładnie się ich trzyma.


Co o niej myślicie ? Może któraś z Was jej używała.



Buziaki i życzę Wam miłego wieczoru :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Vegan curly hair , Blogger