10 dni z moimi włosami

Dzisiaj kolejny post z serii o pielęgnacji moich włosów.Spodobał mi się ten sposób na dokumentowanie moich zabiegów pielęgnacyjny.
Sądziłam ,że nie będzie mi się chciało zapisywać tego wszystkiego,ale teraz już to robię z przyjemnością,Włączam komputer,sprawdzam pocztę,wiadomości, wchodzę na YouTube i sprawdzam jakie dodaliście nowe posty :)
Przechodząc do rzeczy :)

Trochę(nie trochę tylko bardzo)spóźniony ale zapomniałam go wcześniej opublikować :(




25.08.2013

olej rycynowy na całe włosy


26.08.2013

mycie:szampon aloesowy x 2
odżywka:Balsam PO odżywczy na 5 minut
wcierka:Aloevit
Zabezpieczenie:Spray Gliss Kurr(ten w złotym opakowaniu,tyle razy widziałam go ostatnio na blogach,że musiałam się skusić)serum z Biowaxu.
Efekt:Sądziłam ,że włosy będą suche ulepione po oleju rycynowym,zazwyczaj kładłam go tylko na skórę głowy.-dlatego umyłam włosy dwukrotnie.Ale włosy po wyschnięciu były cudne.Efekt był jeszcze lepszy niż po zastosowaniu połączeniu oleju kokosowego i makadamia.Włosy w ogóle nie były spuszone nawet po całym dniu na zakupach a u mnie dość mocno wiało. Chociaż po myciu były zwinięte w dwie sprężynki i nie miały objętości nawet jak zaczęłam je rozdzielać-miałam już je spiąć ale gdy przeczesałam palcami włosy były idealne :)-wyglądały na takie gęste


27.08.2013

Nic,cały dzień byłam w domu ,zrobiłam zwykłego koka


28.08.2013

Z powodu ,że zaczęłam ćwiczyć,włosy szybciej się przetłuszczają dlatego zrobiłam płukankę z lukrecji -jestem mile zaskoczona włosy były miękkie,nie były kręcone a falowane lecz się puszyły :(


29.08.2013

mycie:odżwyka Garnier awokado
odżywka:PO balsam turecki 
zabezpieczenie:serum Biovax
Efekt:Okropne ,po prostu okropne.Nie wiem czy to z powodu ,że użyłam odżywki jako szamponu czy to zawinił balsam turecki w każdym razie musiałam je spiąć. Końce były jakieś oblepiane.Zamiast loczków miałam strąki :(


30.08.2013

płukanka lniana
koczek skarpetkowy
Efekt:PUCH.Gdybym wtedy spieła włosy w koka to bym miała drugą głowę.


31.08.2013

mycie:szampon Garnier awokado
odżywka:PO turecki balsam
zabezpieczenie: olej arganowy i serum Biovax
stylizacja żel lniany
Efekt:= Loczki <3 Nie takie jak po balsamie Aleppo(po Aleppo mam bardziej loki,fale).Tym razem był to o wiele intensywniejszy skręt-włosy sięgały mi do ramion.Bardzo mi się to podobało.I sądzę,że do tego przyczynił się balsam turecki ponieważ wcześniej stosowałam żel lniany ale nie miałam takiego efektu.


03.09.2013

mycie:szampon Aloesowy
odżywka:Balsam Aleppo
zabezpieczenie:serum Biowaź,olejek arganowy
Efekt:Jak zawsze po balsamie Aleppo włosy są śliczne :)



A  jak tam mają się wasze włosy ? :)


Pozdrawiam 

16 komentarzy:

  1. balsam turecki, a cóż to takiego;>?:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawi mnie ta płukanka z lukrecji ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. moje włosy to tragedia, wypadają garściami, już sama nie wiem jaki jest powód...

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam takie pytanie.. wiesz że olej rycynowy wysusza włosy?
    Kiedyś też nakładałam go na całą długość, ale odkąd przeczytałam ten wpis anwen http://www.anwen.pl/2013/04/olej-rycynowy-na-wosy.html
    przestałam. i zdałam sobie sprawę dlaczego po tak długim czasie pielęgnowania włosow wcale nie wyglądają olśniewająco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem,wiem .Olej rycynowy stosuje głównie na skórę głowy a na długość kładę co 7-10 myć.Przez to ,że tak ładnie się układają po jego użyciu nie umiem go sobie odmówić.

      Usuń
  5. Moje włosy po ostatniej przygodzie z farbami są w kiepskim stanie i nie wiem jak je przywrócic do ładu :(

    Zapraszam na rozdanie, jeśli masz ochotę :)
    http://psychodelax3.blogspot.com/2013/08/pierwsze-rozdanie-imieninowe.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmmm... mnie ostatnio korci, żeby moje rozjaśnić, ale chyba poczekam z tak radykalną decyzją do momentu, aż zapuszczę odpowiednią długość. Marzy mi się jaasny blond, taki jak ma ta dziewczyna: http://sandrulala.tumblr.com/post/60479066939/slutdropped

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje włosy nie chcą ze mną współpracować :<

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja pierwsze słyszę o płukance z lukrecji :) :)

    Pozdrawiam,
    Sol

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będę musiała ją jeszcze protestować bo póki co mam do niej mieszane uczucie

      Usuń
  9. nie narzekam na moje włosy chociaż czasami nie chcą ze mną współpracować ;P zaciekawiłaś mnie tym balsamem tureckim;)

    OdpowiedzUsuń
  10. osobiście chciałabym dłuższe :D

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie też olej rycynowy daje super efekty!
    Ja go kładę na włosy wymieszanego z żółtkiem kurzego jaja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego połączenia jeszcze nie próbowałam,a jak długo trzymasz ten mix ? :)

      Usuń

Copyright © 2014 Vegan curly hair , Blogger