Mój sekretny sposób na szybszy porost włosów


Mam nadzieje,że u Was jest jeszcze piękna majowa pogoda bo u mnie od wczoraj około  15 stopni,co chwilę poda deszcz,pochmurno aż wyjść się nie chce :A miałam taką ochotę na rower
Ale wracając to sedna mojego posta, zdradzę wam mój sposób na szybszy post włosów,coś idealnego dla dziewczyn które tak jak ja zapuszczają włosy.
Moje włosy rosną bardzo powoli,choć teraz ich dokładnie nie mierzyłam,ale pamiętam ,że od października do lutego urosły mi trochę ponad 3 cm więc tragedia!!



Jaki jest mój sposób aby przyspieszyć wzrost:
CYNAMON  !!!

Tak to właśnie cynamon przyspieszył mój porost.Moja przygoda z cynamonem zaczęła się od momentu kiedy na jakimś forów przeczytała jak to papka z cynamonem nakładana na ciała a następnie owiniecie folia wspomaga odchudzanie, więc ja jako wariatka nałożyłam go na głowę.Stosuję ten mój sposób około 2 miesiące i choć nie mierzyłam włosów widzę jak myje je pod prysznicem z głową w dół ,że są coraz dłuższe :))



Jak nakładam cynamon ??-mieszam cynamon(około 1,2  łyżeczek) z jakąś odżywką bez sylikonów którą mogę nałożyć  na skalp(mm jak to profesjonalnie brzmi :P))może być to np.Biowax czy jakakolwiek inna ,ale z najlepszym składem aby nie naszkodzić skórze głowy(ja zawszę stosuje ją przed myciem aby nie obciążać moich włosów)
-z olejem ,czyli na długość nakładam olej u mnie jest to z pestek winogron a na skalp cynamon zmieszany z wodą wcieram




Po takiej aplikacji robię sb króciutki masażyk masażerem z Biedronki albo palcami.i nakładam czepek,foliówkę
Dla szybszych.lepszych efektów (ja sama to robię co 2,3 nałożenie cynamonu) suszę przez chwilę suszarką wtedy jest mocniejszy efekt mrowienia,ciepła.

Nie zauważyłam żadnych efektów ubocznych więc nic o tym nie powiem,ale
zachęcam was do spróbowania,ja jestem bardzo zadowolona i na pewno przy następnej aktualizacji znalazłam sposób na brak puszenia nawet kiedy chce aby moje loczki były prostsze. Zawsze miałam wybór albo loczki albo puch teraz jest to loczki albo miękkie fale :)



A może któraś z was stosowała już cynamon w wersji kosmetycznej ??
Zachęcam was też do zbierania pokrzywy ,maj to najlepszy czas na robienie zapasów ja już suszę i czekam aż pogoda się poprawi to przejdę się po lesie na zbiory :)




Pozdrawiam was i życzę wam miłego weekendu i wspaniałej pogody :*

3 komentarze:

  1. pomysłowe:D w zyciu bym na to nie wpadla ..:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie takie rzeczy jak cynamon już nakładałam na włosy :)

      Usuń
  2. hehhe ale beka no popatrz jak to można przez przypadek na super pomysł wpaść :) gratuluję, na pewno to niedługo wypróbuję :D a z mojego doświadczenia, do codziennej pielęgnacji mogę polecić szampon revita kiedyś bardzo mi wypadały włosy a teraz już nie :) znalazłam go na nuvialab.pl . Ale z tym cynamonem to dobra jesteś ! ;p

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Vegan curly hair , Blogger