Glicerynowa pielęgnacja stop i dłoni

Dzisiaj post recenzujący w ramach Akcji Maliny  Rewitalizacja Stóp i Dłoni.Przedstawiam wam  mojego faworyta :D






Krem glicerynowy a aktywnym kompleksem witaminowym rumiankowy do rąk





(przepraszam za ubrudzone biurko,robiłam ombre na paznokciach )


Co mówi producent






Skład 







Dostępność:Krem został kupiony przez moją mamę w małym sklepiku spożywczo-chemicznym.Nie widziałam go w Rossmannie ani w Naturze

Cena:2,70 zł

Wydajność:Stosowałam go 2x dziennie na ręce i codziennie wieczorem grubą warstwę na stopy starczył mi na około 2,5 tygodnia


Działanie:Dla mnie KWC.Nawilża,zmiękcza,w błyskawicznym tępię się wchłania.Ja osobiście używam na stopy i dłonie i w obu przypadkach sprawdza się doskonale.Uważam ,że 3 zł za 100 ml to nie jest dużo i można go wypróbować ,a ja wam go serdecznie polecam :D

Czy kupie ponownie:Tak











!! 
Chciałabym was zaprosic na rozdanie u  http://life--and--fashion.blogspot.fi                                           Szczególnie ,że można wygrac lakier Essi ,ktorego kolor mozecie sami wybrać :D

4 komentarze:

  1. Nie mam akurat problemu ze skóra na dłoniach i stopach ale będę pamiętać o tym kosmetyku bo wygląda zachęcająco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczęściara, a ja muszę walczyć o piękne dłonie i stopy

      Usuń

Copyright © 2014 Vegan curly hair , Blogger